2012. június 28., csütörtök

Szülinapi bejegyzés :)

Ez a poszt a szülinapom, képekben. Hétfőn volt a .... szülinapom (ha elosztod a 100-as kettővel, kivonsz belőle 4*9-et és hozzá adsz 14-et kijön a szám :) ), és a hétvégén még Füreden is jártunk, és újabban folyton fényképezek, szóval keletkezett jópár kép, és most megosztok néhányat veletek.





Ismeretlen nevű és fajtájú cuki rózsaszín virág a zirci arborétumban. Aki szereti a természetet és arra jár nézzen be, jót lehet sétálni :)


Ilyen hosszúak a saját körmeim. Igen, ezek a sajátjaim, a kép szombaton készült és azóta sem törtek le, immár 4 hete!!! Nem lakkoztam ki direkt színesre, hogy nézegethessem milyen szépek így :)


Rózsaszín Ice Watch, a kapott ajándékok közé tartozik  (pasimtól, nagyon örültem neki)


Színes mini ceruzakészlet a Tesco-ból :D


Esti séta & vacsi outfit. A szandál érdekessége, hogy még tavalyi, akkor vettem a ZARA-ban amikor 1 hónapja voltam dohányfüst mentes (és ezt azóta is tartom)


Hajfánk!!! 


Arany boríték táska, imádom :)




A képek a teljesség igénye nélkül vannak, nagyom jól telt a szülinapom :) kaptam még egy szuper ajándékot a pasimtól, de az majd egy külön bejegyzés tárgya lesz...