2012. június 13., szerda

Élménybeszámoló - Pole Fitness Cup

Forrás:  http://rudtancegyesulet.hu



Nem bírom tovább, be kell számolnom az élményről amiben vasárnap volt részem: részt vettem életem első versenyén :)


Azért volt nagyon nagy élmény, mert nem nézőként, hanem versenyzőként! :)






Azt tudni kell rólam, hogy kb 1 évvel ez előtt kezdtem el rúdtáncolni a Dollhouse-ban, és előtte semmi mást nem sportoltam sem versenyszerűen, sem ilyen lelkesedéssel. Persze jártam edzőterembe évekig, kipróbáltam rengetegféle aerobik órát, és kimondottan szeretek futni, de ezek közül egyiket sem űztem soha olyan szinten, hogy benevezzek bármilyen megmérettetésre. Nagyon régen foglalkoztatott a rúdtánc,ki szerettem volna próbálni, és 1 évvel ezelőtt gondoltam egy nagyon, és elmentem egy órára. Megtetszett, és mára ez az egyik hobbimmá vált :)

Ha valaki esetleg nem tudná pontosan milyen versenyről van szó itt elolvashatja.

És hogy miért neveztem egy versenyre? A legfőbb motivációm, hogy szerettem volna a pasimnak megmutatni mit tudok. Igen, ez egy fitness verseny volt, de a rúdtánc mindenképpen egy nőies dolog, és Ő természetesen kíváncsi volt, hogy a kedvese hogyan néz ki miközben egy rúdon pörög (ezt speciel meg tudom érteni:) ). A másik ok, hogy szerettem volna egyszer, valamikor az életben egy igazán dögös rock számra táncolni. Még az első órámon se jártam amikor ezt már tudtam. Ez is pipa, a Muse-tól a Hysteria szerintem ebbe a kategóriába esik (lent meg lehet hallgatni).

És ennyi, más okom nem volt erre, nem a győzelemért mentem, mert bár kezdő kategóriában indultam vérprofi még nem vagyok :) szóval helyezést sem értem el, meg semmilyen trófeát nem nyertem, de nem is ezért mentem. A cél az volt, hogy megmutassam mit tudok, és a pasimnál egyértelműen befutó voltam, szóval már megérte :) Pluszba részese lehettem ennek az egésznek, sok élménnyel és tapasztalattal gazdagodtam, és még az is lehet, hogy máskor is versenyre adom még a fejem :)

A saját képek sajna nem sikerültek túl jól, majd igyekszem máshonnan szerezni és mint megvannak felteszem!