2012. augusztus 22., szerda

2012 őszi divat, avagy éljen a grunge!

Közeleg a nyár vége, megállíthatatlanul itt az ősz, és pár hete megjelentek a kirakatokban az új őszi kollekció darabja. Nagy örömmel konstatáltam, hogy az eddig oly menő és trendin rockos (ha tényleg van ilyen) glam rock csillogó csillaga :) lefelé áldozóban van, és átveszi  a helyét grounge! Hozzám nagyon közel áll ez a vonal, zeneileg és öltözékben egyaránt, így most repes a kis szívem, előkaphatom újra a rég elfeledett szegecses cuccaimat :)






Mit is mondhatnék még, tényleg szeretem a rock zenét, ez meglátszik picit azon is, hogy milyen koncertekre járok. És most nem csak mint létező irányzat lesz jelen a grunge, hanem divattá is válik. Ez roppant kedvező egy olyan lánynak mint én, aki a nem szeretne feltétlenül talpig bőrben és szegecsben pompázni, de azért becsempészne kicsit belőle a ruhatárába.

Miről is van szó? Farmernaciról (hál' istennek már nem csak a bokáig feszülős jöhet szóba, néha már úgy érzem magam mint egy bokáig farmerba csomagolt kötözött sonka), farmeringről, farmerkabátról, kockás ingről, laza, kissé hippis felsőkről (azt a stílust amúgy is csípem) és lapos bőr csizmáról, mindez felturbózva szegecsekkel. Juppppéééé! Még nem indutam hadjáratra a pénztárcám ellen, de már most kinéztem ezt a csizmát:

Stradivarius, link itt
Szerencsére bizonyos alapdarabokkal azért rendelkezem (pl: van fekete bőr bakancsom, tudtam, hogy egyszer divatba jön :)), de azért van mit újítani :)

Kényelmes, laza, de nagyon stílusos őszt vizionálok :) Ilyesmit:




És egy kis hallgatni való:

Meg még egy, tényleg nagyon rápörögtem a témára :)


Nektek hogy tetszik ez az irányzat?