2012. szeptember 13., csütörtök

Rózsaszín csillámos "ombre" lakkozás

 Kipróbáltam a színátmenetes lakkozást egy rózsaszín csillámos lakkal. Ez lett a végeredmény, nekem tetszik :)



Azért tettem idézőjelbe a poszt címében az "ombre" szót, mert nem a hagyományos technológiával dolgoztam, amivel ezeket az átmenetes lakkozásokat csinálják, pl mint ebben a youtube videóban. Én ennél sokkal egyszerűbben jártam el: 
  1. 1 réteg színtelen lakk
  2. 1 réteg csillámos lakk a körmöm 3/4-ére
  3. még egy réteg csillámos lakk a körmöm 1/2-ére
  4. még egy réteg csillámos lakk a körmöm 1/4-ére
  5. 1 réteg színtelen lakkal fedtem még egyszer

...és kész :) ennyi, szerintem elég jó lett, a kívánt hatást elérem és nem kellett túl sokat pepecselni se. Ezt a trükköt csak csillámos lakkal lehet megcsinálni, egyszínűnél tuti nem néz ki jól, és csak 1 színnel lehet dolgozni, a több szín keveréséhez kell a szivacs. Szóval vannak korlátai a dolognak, de azért érdemes volt kipróbálni.

Íme még több kép:



A világos rózsaszín szinte azonnal lepattant a körmöm végén...







És a lakkok amikkel dolgoztam: Lora márkájúak, darabonként 220 Ft-ért. Igen, ez a nagyon olcsó kategória, de olyan jó színük volt, hogy nem bírtam ellenállni és megvettem őket :) A szaguk kicsit hasonlít a technokolra, szóval csak nyitott ablakkal tanácsos felkenni. A csillámos lakk egész tartós, 4 nap után is még hordható, csak minimálisan kopott meg a végeken, úgy hogy ha valaki belefut nyugodtan vegye meg, nem rossz befektetés. A babarózsaszín/puncs fagyi/cukorka színű viszont hagy némi kívánni valót maga után. A képek a lakkozás után kb 5 órával készültek, de felülről a második képen már látszik is, hogy lepattant a széle, ez nem valami jó minőség.


Ti próbálkoztatok már ombre lakkozással?

6 megjegyzés: