2012. július 25., szerda

F&F zöld táska és egyéb zöldségek

Erre a cuki kis táskára teljesen véletlenül, a Tesco-ban bukkantam rá. A képek már egy ideje elkészültek, és azóta hordtam is, sokat, és szeretem :) jó vétel volt, így gondoltam a megosztom gyorsan...





Így néz ki teljes valójában, itt látszik, hogy mennyire klassz, nyári színe van :)



Amikor megvettem az 1500 Ft-os ár motivált, úgy voltam vele, hogy ha párszor elviszem magammal ebben a szezonban már megérte. Aztán haza jöttem, és körbe néztem, hogy mihez is tudnám hordani, és kiderült, hogy rengeteg cuccomhoz illik, le is fotóztam néhányat (elnézést a minőségért, hol beborul hol kisüt odakint, én meg hát nem vagyok profi fotós...)

Ez egy tök egyszerű H&M spagetti pántos trikó, jól kombinálható akár farmerral akár nude színű nadrággal

 Ez a változatosság kedvéért egy MANGO ruha :) egy régebbi (azt hiszem tavaly előtti) leárazáson vettem potom pénzért, a nagy ujj miatt inkább őszi-tavaszi mint nyári darab, de a zöld kis táska még akkor is meg lesz ;)


 Ezt a rucit még a szezon elején turiztam a Háda-ban:


És még rengeteg más lehetőség is van, pl: fekete overállal, arany szandállal és övvel ééééés a Moyra 69 zöld lakkal, ami azóta még nagyobb kedvencem :) itt írtam róla

És egy kis hallgatni való a vakációra