2012. június 8., péntek

OUTFIT - Virágos MANGO ruha

Imádom ezt az övet, ez is a ruhához volt



Tovább haladva a Mango-mánia vonalon :) Íme, az egyik kedvenc nyári ruhám.





Nagyon szeretem nyáron, a 25°C fölötti hőmérsékletben a szoknyás megoldásokat, és ez alól a ruhák sem kivételek. Néhány éve így van ez már, és szerencsére most divatosak is a csini lenge rucik, így nem nehéz szert tenni egy-egy jól kihasználható darabra.

Ezt a virágos Mango ruhát az egyik Outlet-ben vettem, nem az idei nyári kollekcióból van, de szerintem azért még bevállalható :) Ami nekem különösen tetszik benne az a csipetnyi vintage hangulat. Nagy rajongója vagyok a vintage cuccoknak, főleg a táskáknak, így szép számmal akad is a szekrényemben belőlük.


A képeken látszik, hogy milyen szép, nyári nap volt amikor készültek, és hogy kellemesen fújdogál t a szél :)




Ki veszi észre, hogy melyik képen van vendég szereplő? :)



És hőn szeretett kézitáskám. A különlegessége az, hogy nagyon ramaty állapotban volt makor hozzájutottam, így némi rekonstrukcióra szorult. Kapott új farmer borítást és fület, és egy virágot flitterekből, csak úgy, a buli kedvéért :)


Ruha: Mango ( ha valaki ilyen ruhára vágyik két hasonló van az idei kollekcióban, ez és ez)
Cipő: F&F
Táska: vintage darab, kicsit felújítva