2012. május 2., szerda

OUTFIT - Kirándulás

A hosszú hétvégét Prágában töltöttem, és nagyon jól éreztem magam :)







A városnézésen kívül több kirándulós program is volt, ezek közül osztok most meg egyet. Ez egészen pontosan szombaton volt rajtam, autóval utaztunk sokat, és úgy gondoltam, hogy egy leggings - póló kombináció megfelelően kényelmes egy szinte egész napos autózáshoz. Azért ezt osztom meg, mert ebben éreztem magam a legkényelmesebben a kirándulás alatt.








Felső: Takko
Denevér ujjú pulcsi: Planet
Leggings: Mango
Táska: tavaly nyári darab a Nyugati aluljáróból, többre nem emlékeszem
Cipő: idei tavaszi darab szintén a Nyugati aluljáróból :)


És itt látszik, hogy milyen féééééélelmetes hely is a csonttemplom:

 Egyébként egy nagyon szép városka Kutna Hora, a csonttemplom is érdekes volt, csak ajánlani tudom mindenkinek, hogy ha Prága felé jár nézzen be. Akit érdekel itt tud bővebben olvasni róla:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése