2012. május 22., kedd

Makkos cipő

Régi nagy vágyam volt egy makkos cipő. Nem tudom miért,de nagyon szerettem volna egyet, ez is azok közé a dolgok közé tartozik amit nem tudok megindokolni, hogy miért, de szükségem volt rá. Évekig hajkurásztam, és idén tavasszal végre rátaláltam....






Elismerem, ez nem feltétlenül az aktuális trendnek megfelelő darab, hisz ki visel manapság igazi makkos cipőt? Pont ezért volt nehéz megtalálni ez a darabot. Bézs színű lakkból készült, és nálam az idei tavasz nagy slágere. A színe miatt és mert lapos és nagyon kényelmes gyakorlatilag bármihez bármilyen alkalomra jó. A Tesco-ban találtam rá, egy véletlen folytán. A makk nélküli verzióját pillantottam meg az állványon, és fel is sóhajtottam, hogy ha ugyan ez létezne makkos verzióban azonnal megvenném. Átsétáltam az akciós termékekhez és ott volt :) 4500 Ft helyett mindössze 2200 Ft-ért lett az enyém ez a számomra alap darab.

Mindenképpen megérte, nagyon jó vétel volt!



Aznap amikor a kép készült egy zöld apró virágos kicsit vintage beütésű blúz volt rajtam


És próbálgattam a gépem makro funkcióját :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése