2012. május 15., kedd

Nosztalgia illat: Pret a Porter , Az illat ami öltöztet

Egészen tökmag voltam, amikor a Pret a Porter parfüm újdonság volt. Még emlékszem a TV reklámjára is: egy nő mászkált ruha nélkül egy lakásban, fehér háttér előtt, magára fújt egy picit a parfümből, a csuklóján ahova fújt megjelent egy pici piros gomb, aztán egy fehér ruha és már fel is volt öltözve....










Egészen magával ragadt a dolog kislány fejjel, és nagyon de nagyon szerettem volna egy ilyen parfümöt. Aztán teltek-múltak az évek, és valahogy megfeledkeztem róla. Pedig finom, könnyed és nőies illata van, azóta is imádom. Bementem a DM-be és megláttam, hogy le van árazva!!! 2000 Ft-od áron jutottam hozzá a parfüm deóhoz. Ez egy szokásom, mielőtt bármilyen új illatot beszereznék, vagy sokszor befújom magam vele a parfümériában, vagy megveszem az olcsóbb deo változatát. Ennyiből ugyanis kiderül, hogy tudom-e viselni az illatot, illik-e hozzám, én illek-e hozzá, ilyesmi :)

Ebben az esetben teljes az összhang, nagyon szeretem, és a rendes parfümjét is meg fogom vásárolni. Nem egy drága illat, ebből adódóan a tartóssága sem olyan, mint egy magasabb kategóriás eau de parfum-nek, de az ár és a retró élmény engem kárpótol a napi kétszeri fújkálásért :) És a szlogen is tök jó.

Sehogyan sem találtam meg a reklámját, ha esetleg rábukkanok mindenképpen belinkelem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése