2012. szeptember 10., hétfő

Őrült cipők hétfőre

Nem tudom ki hogy van vele, de nekem a hétfő nem a kedvenc napom. Ilyenkor elég nehezen telik az idő, pláne ha a hévégét nem pihenéssel töltöttem...Ezért úgy döntöttem kicsit feldobom magam. Mint a nők 99,9%-át engem is feldobnak a cipők, pláne ha viccesen néznek ki :) Én ezzel csempésztem egy kis színt és vidámságot a délutánomba, jó kép nézegetést! :)

Elsőként egy a mostani szegecses trendnek teljesen megfelelő punk darab. Szerintem ez bizonyos körülmények között még hordható is, csak nem érdemes hozzá harisnyát húzni, mert tuti könnyen kiszakítja. Mi még biztos, hogy a lábamra se lépnének ebben.



Banán + cipő =>ez jön ki belőle. Ez már egy murisabb darab, gondolom nem annyira csúszós mint egy igazi banánhéj :)



Ééééés egy óriási ötlet, a 2 nagy kedvenc, a süti (ez esetben pite) és a cipő ötvözése :) Szerintem ez már elég furán néz ki, főleg a saroknak felhasznált villa :)



Ez az indás cipő annyira nem extrém mint a villa sarkú, de ez is beleesik a teljesen hordhatatlan kategóriába. Innen látom, hogy az az inda nem tartja rendesen a bokát, és én valószínűleg a második lépésnél hasra esnék benne :)



És végül de nem utolsó sorban jöjjön a virágos cipő. Nekem ez nagyon tetszik, szép, kecses és elegáns. Szinte látom magam ahogy suhanok benne a munkahelyemen :D Ez is tökéletesen használhatatlan a hétköznapokban, de azért szerencsés akinek van egy ilyen a szekrényében. Pardon, vitrinjében, én az ilyet ott tartanám, egy elkülönített szent helyen :)


Nektek melyik tetszik?